LÖR-TIS

LÖRDAG : va jag ju med linnea vi åkte först och klippte mig sen åkte vi till täby centrum och köpte lite saker på rean. Sen åkte vi hem till henne och badade i hennes pool och flumma. Sen åkte vi hem till min mamma och åt middag x) och sen gick vi hem till linnea ingen och kolla på hajen xD och slaggade i tält. VI DYGNA ! :) somna kl halv 7 :)
pics:
haha xd
gulligt :)
SÖNDAG: Sen dagen efter satt vi bara där och typ kolla på film elr ngt kommer int ihåg x)
MÅNDAG: så va jag med sara och sofia vi typ gick runt och hade kul x) va vid ip och snackade sen trog vi hem till mig och hämtade badkläder och badade i sofias farfars kvarters-pool x) haha
Sen slaggade vi hemma oss sara och då kom linnea över också :)
sötisar (:
smyg fotografen ;D
egotrippad xd osminkad typ x)
love u sis :)
älskar dig sötunge.
hah
TISDAG: vaknade och så gick vi till linnea och badade i hennes pool :) najsnajs sen så poppade vi popcorn och satte oss på en filt och snacka mysigt (a) :)
Sen på kvällen så hade linneas föräldrar bjöd in mina på middag då passa linnea och jag på att gå ut x)
BILDER KOMMER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0