dream on bebe

jag vet , jag är ingen proffs bloggare ! xd men jag haft fult upp säger vi. Idag har jag varit nere vid stranden typ hela dagen och solat :) Ikväll är det portugal-spanien :O SPANIEN MST VINNA ! (A)
saknar alla hemma sjukt mkt :q (a) Sen när vi kmr hem ska jag va med pappa då ska jag åka till någon cp ö i skärgården med hans flickvän. Men det kan han glömma för det tänker inte jag följa med på xD haha.
sen ska vi åka till norge ... och va där i en vecka ? och träffa släkten och så.. Visst det är kul att träffa dom. men jag pallar inte åka bil -.- sen ska farmor komma hem till oss i en vecka.
mitt sommarlov är förstört .. haha nejdå xd jag ska kanske kanske kanske
åka till skara sommarland med sara,tove och linnea :]
isf äre bra (Y)

P U S S   O C H   K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0